AnnaPS goes Bora Bora

AnnaPS goes BoraBora

Plask! Solen har nyss gått upp men gömmer sig bakom några moln. ÄNTLIGEN har jag haft en lugn natt utan höga värden! Jag vaknade på 5,9, för första gången på hela resan. Min läkare sa när jag debuterade att jag behöver mindre insulin i värme…..Det stämmer inte alls på mig, jag behöver mycket mycket mer. Det kan vara en kombination av att jag äter mer och rör mig mindre. Sedan jag kom till Franska Polyensien, Söderhavet i lördags morse  har dock jag simmat varje dag en timme före frukost.

Imorse vakande jag ovanligt tidigt, före kl 5. Solen gick upp och jag glider ner i ett sammetslent hav som omsluter mig. Det är tre meter ner till en sandbotten som ibland bryts av korallöar med fiskar och färgglada koraller. Perfekt sätt att både röra sig och  uppleva något på! Jag har AnnaPS bikinibyxor på mig och pumpen ligger tryggt i en ficka med slangen mellan mig och bikinin. De har blivit min favorit när jag simmar open water, dvs i havet. Jag tittade på andra hotell igår och kom inte fram förrän det var mörkt så i morse passade jag på att simma runt anläggningen i dagsljus vilket tog knappt 75 min. Bs efter 6,1 så början på dagen blev kanon.

IMG_0745

IMG_0746

Mina badkläder ( finns även linne, trosor, kalsonger och sportlinne) har jag köpt på www.annaps.com

 

2 tankar om “AnnaPS goes Bora Bora

Lämna en kommentar