Anna PS underkläder

Äntligen har jag provat Anna PS underkläder!  ”Alvar” har rekommenderat dem och eftersom han är diabetesveteran borde han veta bäst. Modellen jag har heter ”PW Shiny Boxer Box, Sooth Black” och de ÄR bra. Jag har provat dem både til vardags och vid träning. Beroende på var jag är (lite meckigt när jag ska äta, eftersom jag måste komma åt doseringsknappen i underkläderna) kan det kanske vara lite jobbigt att ha pumpen i underkläderna, men det beror ju vad det är för pump. Min Animas Vibe har ingen fjärrkontroll men den ligger mycket bekvämare i underkläderna än i fickan tycker jag.  Utan att ha provat tror jag AnnaPS bikinibyxor är kanonbra, känns som pumpen inte sitter ett dugg i vägen i ett horisontalt läge. Underkläderna är dessutom så smart utformade att det går att dra in slangen från insidan av underkläderna.

I morgon eller i veckan ska jag springa långpass med AnnaPS, det känns som pumpen kommer ligga perfekt där vid löpning. AnnaPS finn både för kvinnor, män och barn.

2 tankar om “Anna PS underkläder

    • Hej! Jag har m i trosor och s i toppen. Anna hjälpte mig med rätt storlek så mitt tips är att ringa henne telefon 073-091 05 55, vardagar 8-16 så hjälper hon dig alt maila på info@annaps.com Kläderna är verkligen kanon, jag tycker linnet är GULD vid skidåkning.

Lämna en kommentar