AnnaPS goes Los Angeles/ glöm inte deklarera mat vid flyg till andra länder!

Kroppen är uppoch ner- jetlag har gjort att jag är ”ap-pigg”. Nu väntar Los Angeles och Beverly Hills. Jag hoppas hitta en livsmedelsbutik för att köpa chiafrön och Stevia för att posta hem- kostar en bråkdel här mot hemma. Ingen träning idag bortsätt från att jag kommer gå hela dagen.

image

Jag har alltid mat( tex äpple, kokospannkakor) och givetvis druvsocker med mig när jag reser/ flyger. Tänk på att detta måste deklareras när man ankommer många länder utanför EU. Tex får inte frukt tas in alls i Australien- jag behåller äpplet tills soptunnan kommer vid immigration- blir jag låg kan jag äta. Så länge man är ärlig kan man, så vitt jag vet inte få böter.

image

Kommentera

