mHealth dag 14- vad göra när pumpen havererar?

Josefin, my pump isnt working! It got wet so the buttons doesnt work!

Jag tänkte tacksamt på min vattenväta Animas Vibe. Lugn sa jag, jag har med mig en extra Animas som du får låna,  om du inte får igång din pump igen( som är av annat märke)

Vad har du i bs? 20, går uppåt. Men vi fick tag på en penna och efter ett tag funkade pumpen( tillfälligt?) i allafall?

Läkaren, som inte kan något om diabetes, ville ge min medcyklist dropp längs med vägen!!

Givetvis ska man inte dela pennor med någon annan, men han sa ett fel till; det är risk för infektioner om man lånar någon annans penna? Hur sjutton då, det är ju engångskanyler???!

image

Jag har gått ner 2- 3 kg. Nu är det bara en Halvvättern kvar! 153 km! KÄMPA NU JOSSE!!

5 thoughts on “mHealth dag 14- vad göra när pumpen havererar?

Kommentera

