mHealth dag 13- Ösregn och Josse ringer till himlen för att bli inspirerad

Min vän Anders Gyhlenius lämnade oss för himlens grönskade ängar i våras. Men i morse ( låtsades jag att jag) ringde jag till himlen. Anders svarade; hur går det för dig? Det ska ösregna hela dagen idag, 164 km. Anders skrattade och sa; låter som Vätternrundan 2012, ösregn i 30 mil och cancern hade tagit 80 % av mina muskler. Men här i himlen är det toppen, jag tränar med en löparkollega till dig Josefin, från IS Göta. Men jag saknar så klart min vackra Karin och barnen.

Du fattas oss alla Anders.

I morse vaknade jag till ösregn. När jag kom ner till cykeln blev jag rörd- Adam höll på att fixa den.

image

Jag kom ju in tokblöt igår. Ösregnet tog fokus från allt annat, från sadelsår, från fötter OCH från DIABETES. Allt fokus är på att trampa och hålla sig varm. 50 km på flacken, 12 km uppför, 15 VRÅLKALLA km nedför och sen 60-70 km på flacken. Jag bara varit så kall två ggr tidigare; förra året och på Border to Border.

image

Lunch och klädbyte. Missa inte AnnaPS sporttop- prototyp

Sensorn gav ??? och BS varierat mellan 3.1 och 18. Vråltrött nu.

Kommentera

