mHealth dag 5,6 och 7/MT Bonette och Josse storgråter

Tårarna sprutade ur ögonen på mig och jag trampade ursinnigt. Jag försökte komma i fall de andra och precis lyckats när tårarna kom. Jag var helt slut. Varför stortjöt jag då? Troligen pga kombination av trötthet och lågs BS. Cgmen visade 2,8 så BS var nog mycket lägre….

Innan dess, dvs i morse började dagen med en nätt uppför backe på 21,5 km. Ja TJUGOEN kilometer! Det tog typ 3,5 timme och väl uppe på toppen Col de Lombardi på 2350 m lämnade vi Frankrike för Italien.

image

I går cyklade vi uppför Col Bonette i Frankrike. Det var hemskt! Vi hade 95 km i benen när jag började kämpabmig uppför 24 km. Det var brant och kallt och tog över 4 timmar.  Jag klarade cut off tiden med 2 min! Col de Bonette ligger på den högst asfalterade vägen i Europa. Jag berättade för Carl från NZ att sträckan Wanaka-Queenstown på NZ har södra hemisfärens högst asfalterade väg.

image

I förrgår hade vi vilodag, ägnades åt tvätt och att ligga vid poolen.

BS påminner mycket om banprofilerna… Upp och ner upp och ner. Idag har jag pendlat 2 ggr mellan 2,5- HIGH…. Jaha i morgon väntar 156 km som slutar med 30 km uppför….

Men som Anders fru skrev ikväll; Anders motto: Allt går och det som inte går går också!!!

image

5 thoughts on “mHealth dag 5,6 och 7/MT Bonette och Josse storgråter

Kommentera

