ÄNTLIGEN ” semester” – 2300 km….

Wohoo! Det skrek jag idag kl 17! Nu är det ÄNTLIGEN dags för min sommarsemester! Jag har varit ledig mindre än två veckor men nu ska jag vara ledig! Gissa som jag ska bara softa och sörpla drinkar vid poolen i 18 dagar! Jag? Jo tjena, skulle få Pippi efter en dag eller två. Nä jag ska utmana mig själv, min kroppen och min själ. Jag har tränat och slitit sen i mars och i morgon åker jag och Carl Fredrik ( han med de snygga benen) till Barcelona!  Vi har, tillsammans med 18 andra diabetiker typ 1, en hemresa från Wien den 17 september. Vi ska cykla 2300 km- jupp det är dags för mHealth Diabetes Grand Tour! Fortsättning följer…

image

Kommentera

