”Jag vill gärna träffa dig för din produkt har ändrat mitt liv ….”

..skrev jag i ett mail från drygt ett år sen. Mötet blev inte av då, men nu tog jag upp tråden igen och idag fick vi träffas!  Det är rätt kul när man ska träffa en person som inte hade har en aning om hur personen ser ut. !! Vi skulle ses på torget utanför mitt jobb och jag tittade och tittade och TITTADE.

Jag skickade iväg ett sms” jag är vid Lagmarks, var är du ?”  ”Jag är här …”  En man kom fram mot mig och sa ”Josefin?”   ”Jag trodde jag skulle känna igen dig men du ser annorlunda ut med glasögon”. Hej Peter !sa jag.

Vi satte och ner och började prata och han fråga om jag hade provat hans produkt och det hade jag ju, förra året när jag cyklade från Bryssel till Barcelona. Jag sa, sen jag började med din produkt har jag fått livet tillbaka för jag VÅGAR idrotta och jag vågar hitta på nya spännade utmaningar.

Men du är väl rätt anonym, inte trodde jag att en Europachef skulle finnas så nära mig sa jag.  Jag gillar att vara anonym sa Peter men jag har jobbat över 30 år med detta. Jag är förresten inte Europachef jag är chef för hela världen utom USA sa Peter på ett sätt som jag bara uppfattade som ödmjukt. Han är en synnerligen sympatisk person som jag genast kände mig bekväm med!

Dessutom sa Peter att han ska till Wien så jag kommer träffa honom där igen om ett par veckor. Stort tack för idag och det ska bli jättekul att ses igen Peter!

Peter med Bisquit  ( B var för en gångs skull lugn för hon brukar bli rädd för Peters produkt )

Peter med Bisquit ( B var för en gångs skull lugn för hon brukar bli rädd för Peters produkt )

 

One thought on “”Jag vill gärna träffa dig för din produkt har ändrat mitt liv ….”

Kommentera

