Inspireras av Anders G – En Svensk klassiker går i repris ikväll kl 21 på Svt 1

”Om du undrar varför jag gråter ibland- titta på SVT 1 ikväll kl 21” smsade jag nyss iväg.

Ikväll ska jag alla uppmuntra er till att sjunka ner i soffan….. Varför ? Jo för att minnas Anders Gyhlenius. Varje tisdag kväll kommer en svensk klassiker att gå i repris, finns på SVTPlay och sänds två gånger i morgon. Missa inte det.

Lyckliga jag har ju bara sockersjukan.

Anders jag saknar dig !

Anders har gjort ännu en prestation-Öresundssimning- "check" 2 aug 2013

Anders har gjort ännu en prestation-Öresundssimning- ”check” 2 aug 2013

Jag insåg nu när jag tittade på tv att det var andra säsongen som visar. Däremot finns  repriserna med Anders på SVT play.

 

Kommentera

