Trött på druvsockertabletter? Jag äter Glucotabs

Är du trött på druvsocker? Det är jag med- trots att jag bara ätit det i drygt fyra år. Min mentor borde vara urless- han har ätit druvsocker i nästan 40 år. Men jag har fortfarande en favorit- den funkar utmärkt till:
Saft
Russin
Choklad
Varmkorv…..
Jag vet för jag testade dessa kombos i Finland under Border-to-border 🙂

Fördelen är att de ligger i rör som är vattentäta – även efter bruten förpackning. Jag har dem i min neoprenmidjeväska när jag simmar i Öresund. Hallon är ännu godare än apelsin

image

8 thoughts on “Trött på druvsockertabletter? Jag äter Glucotabs

  1. Tänkte på dig idag när jag matade upp för Åsen på stora klingan… nästa år är Jossan monstertränad och kan köra med eliten. 😉

Kommentera

