Ride of Hope- för att minnas Anders och min Öresundssimning

Imorgon ska jag cykla från Lund till Halmstad med Ride of Hope. Det är en insamling till Barncancerfonden. Utlovade 27 grader varmt fick mig först att tveka men så tänkte jag på vad Anders skulle sagt;” Vad kul Josefin- jättebra träning inför din mHealthtur” . Den 29 aug åker jag till Barcelona för att cykla till Wien. Varför? Jo för att inspirera och uppmuntra diabetiker till idrott och hälsa. Mer om mHealth senare.

Men i morgon kör jag för dig Anders- för då är det på dagen ett år sen vi simmade över Öresund, du, Kalle och jag. Snälla Anders, häng med mig i mina ben i morgon ❤

image

2 thoughts on “Ride of Hope- för att minnas Anders och min Öresundssimning

  1. Lycka till i morgon. Är det samma bansträckning som när jag körde 2009 är det en jättefin upplevelse. 🙂

Kommentera

