Amfibiemannen- detta år som åskådare-gissa hur jag tar mig dit?

Minns ni min tävlingsrapport i fjol från Amfibiemannen- en FYSISK upplevelse i Roslagen? I år kan jag ju tyvärr inte vara med- men min partner i fjol- Daniel är med så jag tänkte dit för att heja. Hur kommer man till en ö? Jo man simmar! Så snart ska jag gå från Skeppsmyra på Björkö 3 km till Östersjö brygga för att där ta på mig våtdräkt och SIMMA över till Granö. Där kan jag lägga våtdräkten och gå upp till Arholma handel. Hur löser jag bs-koll? Jo så här- se bild- med pump/cgm kloss intill får jag täckning även under vattenytan.

Tävlande- le gärna mot min vattentäta kamera- lägger upp bilder sen- jag är någonstans mellan Granö och Arholma handel 🙂

 

5 thoughts on “Amfibiemannen- detta år som åskådare-gissa hur jag tar mig dit?

Kommentera

