Josse cyklar i motvind och sjunker som en sten….

Det var tufft , jag fick verkligen kämpa på cyklingen. Jag valde långsamma mellangruppen och kände redan när vi cyklade ut ur stan hur jag sjönk. Det var över 25 grader och stark vind. 7 km ut slet jag upp reservgelen och tryckte den i mig. BS hade ” bara sjunkit från 7,5 till 5 men jag gissade rätt- gelén gav mig kraft och ork att trampa på. Totalt 55 km och tack tisdagsgruppen för hjälpen!

image

One thought on “Josse cyklar i motvind och sjunker som en sten….

Kommentera

