1milvartredjetimme- men Josse får välja Båstad marathon

Träna var tredje timme under ett dygn?! COOLT! Fredrik, min MTB -cykelkompis kontaktade mig i morse; vill du cykla med mig var tredje timme under ett dygn när jag springer, undrade han.

Jupp vore helkul, då börjar man vid midnatt, sen kl 3, 6, 9, 12, 15, 18 och 21.
För mig vore det intressant att se hur kroppen och blodsocker reagerar men i morgon har jag lovat sen i vintras att jobba i race office på Båstad marathon.  Men eftersom utmaningen är individuell lovade Fredrik mig att vi kunde göra den ihop en annan helg.

Däremot hoppas jag kunna presentera en gästbloggare- jag har en kompis som fick diabetes typ 1 vid 58 års ålder… och nu kör killen ultramarathon!
Superhäftigt!

Men är ni sugna på en halvmaraton eller en hel mara- kom till Båstad imorgon! Starten går kl 10!  Efteranmälan går bra hela natten tom imorgon kl 9- gissa vem som bor i race officetältet i natt FRAMFÖR hotell Skansen i Båstad? Vi har havsutsikt!

Givetvis finns det även em minimara för barn på 99, 400 och 800 meter. Ett av mina diabetesbarn sprang i fjol!

Gissa vem som är speaker i morgon på minimaran?

VÄLKOMNA!

image

2 thoughts on “1milvartredjetimme- men Josse får välja Båstad marathon

Kommentera

