”Mina” diabetesbarn- Josse laddar för Sockertoppen!

Barnen är vår framtid. Ser man livet krasst finns vi här på jorden av en anledning- att producera barn!
Jag tycker det är viktigt att uppmuntra och inspirera barn och att bli uppmuntrad och inspirerad av dem.

Ett av mina diabetesbarn beskriver mig så här; Josefin är hon som har pumpen mellan brösten…. På samma sätt som det får mig att skratta blir jag rörd till tårar när ett annat av mina barn säger jag är det bästa med hennes diabetes! Ett tredje barn pratar om Josefin-medicin!
Om ni bara visste hur ni inspirerar och lyfter mig!

Därför ska jag nästa vecka åka norrut- till Idre för att volontär-jobba som ledare på Robin Bryntessons SOCKERTOPPEN!  Det är ett idrottsläger för barn med diabetes. Jag sla vara där 2-6 juli och barnen kommer alla gånger att inspirera mig! 

image

Kommentera

