Diabetes Grand Tour 29 aug- 15 Sep/ vill någon ut och cykla med mig?

Tror ni jag fixar 230 mil på cykel genom Europa i år UTAN att passera sjukhuset?!  Vi får hoppas det- fjolårets upplevelse i Saarbrucken klarar jag mig gärna utan!
I år är jag mer cykelförberedd, nu har jag cirka mellan 200-250 mil i benen. Tack vare Peter och Stig har jag insett vad som gäller- kh!

När jag lämnar Barcelona 29 aug tänkte jag testa min kropp på olika vis-men jag tror Peter och Stig har bäst idéer att komma med även om 75gr per cyklsd timme är svårt att få i sig. Jag återkommer!

”MR Denton”  som i fjol sa” you are the most stubborn woman I have ever meet” och ” you need to learn to go faster downhill” ringde mig häromdagen.
Det finns platser kvar, både på delsträcka 2 och 3. Delar av rutten går på samma sträcka som Tour de France! Det vore väl tom något för min läsare Karl-Lars Puff. Givetvis är det focus på diabetes typ 1 och hur det är att långdistansträna med denna kroniska diagnos. Men jag vill poängtera att även icke-diabetiker är jättevälkomna! Kontakta gärna mig på josefinpalmen@ hotmail.com alt ring mig om du vill veta mer!

image

Någonstans i Frankrike på mHealth 2013

One thought on “Diabetes Grand Tour 29 aug- 15 Sep/ vill någon ut och cykla med mig?

Kommentera

