AnnaPS bh- Josse får testa prototyp

När jag var i England första gången var jag 11 år. Inne i affärerna som sålde kläder fanns skyltar över allt med ordet ”BRA” . Jag fattade inte vad som var så himla bra….. Men BRA är just vad AnnaPS bh är! 🙂

Jag fick testa AnnaPS:s bh i förra veckan, för att se vad som kan göras bättre. Förutom fickor i sidorna, som på ”border-to-border linnet” finns även en ficka framtill och jag föreslog även en ficka baktill. I fickorna kan ju även tex nycklar förvaras. Jag tycker AnnaPS:bhn sitter bra, har dock bara testat den då jag vattenlöpte. Nu är den i Norge och vandrar med….. just det – AnnaPS!

image

Kommentera

