Josse har lunchdate med en tjej som är likadan som jag- fast 37 år yngre

Minns ni Amanda 3 år som hjälpte mig i vintras när jag körde Nässjöloppet? Hon har varit i Helsingborg med sin familj så vi lunchade. Amanda var först lite blyg men sa sedan glatt att ”Josefin, du ska sitta bredvid mig”. Hon har också pump( Accu Chek med fjärrkontroll) och Dexcom CGM. Hon hade samma ryggsäck som mig, jag frågade varför. Jo för att CGMen måste ju vara nära sändaren. Smart!

image

Idag har BS varit högt, över 10 hela dagen, kan bero på att jag inte tränade igår och ff är hungrig för min uteblivna lunch i söndags!

Jag har insett att jag måste ställa om pumpen till fredag kväll- jag har annan basal på natten än på dagen!

image

Amanda sprang miniGöteborgsvarvet förra helgen i sin Tappra barn ” run for diabetes” t-shirt

image

Kommentera

