AnnaPS goes… SINGAPORE… och vem simmar runt runt- tämligen hög…

Wohooo,  nu är jag i Singapore! Vi kom igår, här med 11 kollegor i resebranschen. Landade kl 6,25- då hade jag inte sovit alls för kl var bara midnatt hemma. Igår hann jag inte träna utan bara se fem hotell… BS är konstant högt, kör med förhöjd basal, kombibolus och sprutor- maten är söt och friterad och igår satt jag mest i buss.

I morse gick jag därför upp kl 6 för att simma. Poolen på hotellet är rund, så jag har simmat runt runt runt… I en timme! Hur kul är det? Inte alls- med seger över bs- började på 9,3 och slutade på 6,4! Yes!

image

AnnaPS linne är perfekt då jag vill komma åt pumpen ofta

image

Kommentera

