Högt blodsocker av mountainbike?

Är det någon av er som fått högt BS av en ny idrott? Igår testade jag mountainbike för första gången i mitt liv och enda förklaring jag kommer på är adrenalinkick. Jag kände mig både lite spänd och rädd- att försöka cykla i skogen över stock och sten är jag definitivt inte van vid!  Både ur sällskapaspekt och säkerhet hade jag med en löparkollega som visade vägen…. och sprang ifrån mig trots att jag cyklade… BS började på 8 och slutade på 14. Jaja!

Dödskallerundan, Häckeberga-Genarp ( någon har hängt upp en ‘dödskalle’)

image

Kommentera

