Vad har du bredvid GPS:en, är det en skärm för Eurosport?

…. frågade Janne idag när vi skulle cykla? Nä, det är min CGMmottagare, som jag har på styret! Skåne, har, till skillnad från övriga landet, haft ett soligt och fint väder idag. Janne och jag fick härliga 72 km på Kullahalvön. Jag började på 4, 5 och ett glas mjölk, cyklade i drygt 3 h, kom hem med 6,7 . Dr W har tjatat på mig att jag ska äta en banan i timmen när jag cyklar och åt en idag efter halva tiden. Dr W, Peter Adolfsson och Stg Mattson har rätt, den ”försvann” och BS förblev oförändrat!

image

Skånska rapsfält och ”eurosportskärm”

 

 

5 thoughts on “Vad har du bredvid GPS:en, är det en skärm för Eurosport?

  1. Otroligt inspirerande att läsa din blogg. Jag har en sexårig dotter som haft diabetes sedan ett års ålder. Hon är lite som du; ser inte svårigheter bara möjligheter. Skönt att se att den känslan kan hålla i sig upp till vuxen ålder. Jag ska försöka komma ihåg att visa henne din sida när hon blir strulig tonåring och kanske börjar tröttna på pump/blodprov/rutiner/livet. 😉
    Ha en bra dag!

  2. Nu är det bara ryggsäcken som fattas. Där kan du ha termos med kaffe, toalettpapper, sovsäck, gasolkök och ficklampa. 🙂

    • Nja då är det lättare med cykelvagn för då kan man trampa mer obehindrat. Karl-Lars ryggen ska man vara rädd om, den gör ju så att nacken och huvudet har nått att stödja sig på. 🙂
      HA en bra kväll.

Kommentera

