Blossom Tainton får Josse att göra burpies! Vad är TOPPFORM?

Jaha, då vill jag få upp dig på scen sa Blossom. Idag har jag varit på kick off med jobbet och Blossom Tainton har haft världens bästa föreläsning! Vad är TOPPFORM för dig frågade hon. För mig är TOPPFORM att göra en bra tid på Ironman eller att köra skidor genom Finland. För en annan person kan det vara att umgås med familjen, eller att få en arg kund att bli en nöjd kund!
Blossom ville att jag skulle göra burpies så jag gjorde några stycken och blev helt slut! Hon sa att det är den bästa träningsformen så jag ska försöka görs 10 om dagen för flåsets skull!

image

One thought on “Blossom Tainton får Josse att göra burpies! Vad är TOPPFORM?

  1. Vackra Blossom. Jag hade nog orkat göra många burpees i hennes sällskap. 😉 Lycka till i morgon: Håller tummarna. 🙂

Kommentera

