Region Skåne unnar mig trygghet… i en vecka! Nässjöloppet på söndag, kom och heja!!

Wow, jag har fått EN sensor av Region Skåne. EN sensor. Den har jag fått för att jag ska köra Öppet Spår, 90 km från Sälen till Mora den 24 feb. Jag undrar om jag får en sensor i veckan om jag kör 90 km varje vecka…( eller i månaden, det skulle funka för mig med!)

På söndag ska jag tävla i Nässjöloppet, 40 km längdskidåkning. Jag tror det kommer bli tufft, mycket tufft, kommer bli totalt toksvårt att valla för det första. På lördag ska det ev snöa och det är utlovad +4 grader på söndag, hur sjutton vallar man då? Alvar, som är kung inte bara på diabetes utan även på vallning,kanske har något bra tips att komma med, hoppas det.För det andra ska jag testa kroppen på Peter och Stigs metod, dvs 75 gr kh/ timme. Jag överväger att dricka lite mindre än 5dl och äta lite tomtar till det. Frågan är hur lätt det är att kissa i skogen i Nässjö? Någon som har koll på terrängen där? 😉

image

One thought on “Region Skåne unnar mig trygghet… i en vecka! Nässjöloppet på söndag, kom och heja!!

Kommentera

