Bruksvallarna dag 4-Anders Gyhlenius och jag firar 2årig bekantskap

”Trevlig IKEA-kille vill åka till Söderhavet , han hittade oss via Ticket men väljer att ringa direkt till oss” [Min anteckning från jobbet 25 jan 2012]

”Var det slumpen eller ödet som gjorde att jag svarade i telefon den där dagen för två år sen? Oavsett vilket, sa jag idag, är jag så himla glad över att just JAG svarade och att det var just DU som ringde,” sa jag idag till Anders Gyhlenius.

Då var jag ju på väg till Bruksvallarna och det råkade jag nämna för Anders som genast frågade ” ska du träna inför Vasaloppet?”. Jupp, det skulle jag då och det gör jag nu, fast I år ska jag köra Öppet spår för Team Novonordisk.

Hur går det med träningen då sa Anders. Jo, jag körde 70 km igår och 43 idag. Hur går det med sockret? Jo det går bra ibland och ibland går det inte alls!

Det kommer känns konstig i år att inte köra Vasaloppet sa Anders.

Du, Anders, du är välkommen att coacha mig 24 feb, måndagen när jag kör Öppet Spår!

Nattens värden...... borde ätit ännu mer igår kväll

Nattens värden…… borde ätit ännu mer igår kväll

 

wpid-DSC_1413.jpg

Kommentera

