Vad roligt att kunna inspirera en diabetiker typ 0!

Igår fick jag ett mail från en kund, som jag känner genom jobbet. När jag skulle iväg till Finland i mars berättade jag vad jag skulle göra och igår blev jag så glad för då hade jag fått detta mail : (Jag har får lov att publicera det)

Skickat: den 17 december 2013 09:52
Till: Josefin Palmén, Tour Pacific
Ämne: Träningen har gett resultat…

Hej Josefin.

Kommer du ihåg att jag berättade för dig att jag tagit tag i min egen träning.Detta tack vare inspiration från dig !

Efter att ha följt  mina barn till  träningen Maja i 4 år och Kalle i 1½ år så kände jag varför inte. Kan Josefin köra Ironwoman, Border to border osv så borde jag i alla fall klara av detta .Så nu igår efter mycket svett och tårar så har jag graderat till orange bälte i karate ! Trodde inte detta  själv, men kärringen kan fortfarande ! Nu vet ingen på jobbet att jag har börjat med detta så säg inget. Vill nog landa i detta själv först. Anledningen att jag inte har berättat är nog att jag inte riktigt har trott på mig själv .Är ju inte lika smärt och smidig längre.

Så i går firade jag med en julmust och pepparkaka !

Vad roligt med mail som dessa!

 

 

 

 

 

3 thoughts on “Vad roligt att kunna inspirera en diabetiker typ 0!

Kommentera

