14.30 Malmö stadion idag lördag….

….ska jag svettas på scen. Var ska jag göra? Jo jag ska hålla föredrag om diabetes typ 1 och träning. Varför kommer jag bli svettig? Kom dit så får du se!! Det är gratis entré och min föreläsning är en av många idag då Världsdiabetesdagen ska uppmärksammas i Malmö.

Josefin POWERED BY INSULIN! don't miss the black and grey "box" on each are. They are reporting my glucose levels to my pump and to a mobile phone.

Josefin POWERED BY INSULIN! don’t miss the black and grey ”box” on each are. They are reporting my glucose levels to my pump and to a mobile phone.

2 thoughts on “14.30 Malmö stadion idag lördag….

  1. Hej! Tack för ett givande och trevligt föredrag idag på Stadion. Du fångade även våra två barn som ibland tycker det är jobbigt att sitta still och lyssna. Önskar dig all lycka med kommande projekt! Hälsningar Marie med familj

Kommentera

