CGM-pip och rädd hund

Imorse när jag och Helena ”doggade” blev Bisquit helt tokig. Bisquit är min sjuåriga irländska setter. Under vår dogwalk blev jag låg och sjönk så pass att CGM började ”tokpipa”, bs på under 3,1 flera gånger. Dessvärre hade jag glömt Gluco Tubs men jag kände att jag var inte toklåg.

När jag kom hem ville Bisquit först inte gå in genom dörren och sen satt hon och skakade i hela kroppen. Jag klappade henne och hon blev lite lugnar och sen skulle hon rusa in i duschen! (Hon HATAR att duscha). Därefter gav jag henne mat ( som hon inte åt och hon brukar kasta sig över mat). Under tiden drack jag mjölk och mitt bs steg och när jag såg att hon inte ätit upp kallade jag på henne och då åt hon som ingenting hade hänt!

Det enda jag kan tänka mig att hon har reagerat på är CGM:ens höga ljud! Finns det någon annan som har likande erfarenhet eller har någon annan teori?

En ikväll betydligt lugnare Bisquit

En ikväll betydligt lugnare Bisquit

2 thoughts on “CGM-pip och rädd hund

  1. Hej, vilken fantastisk resa du gjort! Jag har följt dig i några inlägg. Jag är 22 år och bor i Lund. Har du instagram? Om du har kan du lägga till mig (om du vill) så att jag hittar dig. Jag heter: camillabarrborn 🙂

  2. Hej Camilla! Nej, jag har inte Instragram än men inser att jag måste nog ge mig in i den världen med 🙂 Ja cyklingen har varit helt magisk,en av de absoult bästa resor jag någonsin gjort! Rekommenderas varmt!

Kommentera

