mHealth dag 3 Saarbrücken -Baden Baden i bil…..

Nu mår jag bättre, blev utskriven vid lunch och åkte bil till Baden Baden. Veronica har inte heller känt sig pigg så när vi kom fram till hotellet vid 15tiden la vi oss på rummet och bara slappade. Veronica hoppas kunna köra i morgon, men jag ska vila minst en dag till. Ett tips på bra mat vid magsjuka är barnmatskonserver- de är ju smart förpackade i en glasbruk, lagom stor dos!!. Jag är  väldigt väldigt trött så nu bra det till att sova och hämta kraft. Tack för alla hälsningar!

Barnmatspuré

Barnmatspuré

4 thoughts on “mHealth dag 3 Saarbrücken -Baden Baden i bil…..

    • Tack snälla du, jag försöker ringa dig idag, behöver lite tips för hur jag ska få upp farten… Tydligen var jag väldigt dålig i förrgår kväll, jag minns bara hälften av vad som hände och allt kändes som en tjock dimma.
      Jag har ett nr som börjar på 33, så det är inte någon försäljare!

  1. Det kan vi ta när du kommer hem. Finns ingen ”quickfix” för det. Det är intervaller och blodsmak i munnen som gäller i vinter. Mattias Reck har fina träningsschema. 🙂

Kommentera

