Tävlingen Amfibiemannen- start kl 12 idag….

….och dimman ligger tjock över viken, jag befinner mig 25 min med båt från Lidö där starten går. Bs just nu är 8,3 , jag vill ligga mellan 5-8 idag. Nu är det frukost, blir ägg och bacon så jag blir mätt. Jag kommer även ta med mig lite fisk från igårkväll för att äta före start, lättsmält och jag vill inte få några kolhydratstoppar.

Min tävlingspartner heter Daniel Becker och vi bildar Team X.  Det går att följa oss på http://amfibemannen.r.mikatiming.de/2013/?pid=start

Skulle ni befinna er längs med banan och ha blodsockermätare med er, skrik BS-KONTROLL om/när ni ser en tjej med illrosa knästrumpor springa förbi….med risk för att en stackare till har rosa kompressionstrumpor och inte har någon aning om vad bs-kontroll är……..:)

Utsikt från sängen, rätt nära till vattnet och båten som ska ta mig till Lidö

Utsikt från sängen, rätt nära till vattnet och båten som ska ta mig till Lidö

Kommentera

