Cykelpass och barnkläder till ett barnhem på Sri Lanka?

Har du barnkläder som du vill skänka till ett barnhem på Sri Lanka? Barnen behöver även papper, pennor och skrivblock samt leksaker samt kritor . 30 maj ska jag besöka ett barnhem i Hikkaduwa, Sri Lanka. De saker du vil ge bort går alltså direkt ut till ett barnhem där jag personligen lämnar sakerna! Jag kommer passera Helsingborg, Ängelholm, Halmstad, Göteborg och Landveter på min väg till Sri Lanka och jag få ha med mig 30 kg. Kontaka mig så vi tillsammans kan fylla resväskan!

Nu är det cykelträning som gäller för fylla muggar, parallellt med detta kör jag löpning och simning inför Kustjägaren 29 juni. Bs håller sig för det mesta stablit under min 2-3 h cykelpass. Jag har kommit på att om jag äter tex en kaka efter 1,5 h och tar lite insulin så ligger jag jämnt och fint! Nedan får jag hjälp med punka 27 km hemifrån….

 

IMG_2110

Kommentera

