Border to Border-Josses järnvilja- insamling till Barndiabetesfonden

Som en del av er vet skidade jag genom Finland för en dryg månad sedan. Samtidigt bad jag er kära läsare att donera pengar till Barndiabetesfonden och märka insättningen med ”Josses Järnvilja -Border to Border.”

Idag fick jag veta att summan som sattes in totalt är 1900 kr. Till den summan kommer alla SMS 50 kr donationer som inte går att knyta till mitt projekt. Pengarna går till forskning för diabetes typ 1 och det är ju huvudsaken.

STORT TACK ALLA NI SOM HJÄLPTE MIG FRAM I DE FINLÄNSKA SKIDSPÅREN. Utan er hade jag inte klarat det och som Alvar sa innan jag åkte; ”Josse, du får ett minne för livet vad som än händer”. Det har jag fått 🙂

Syöte 13 mars ( dagen efter var det minus  41 grader i dalen...)

Syöte 13 mars ( dagen efter var det minus 41 grader i dalen…)

Kommentera

