2 X A, A som i AnnaPSbikini och Animas Vibe- i havet/vattnet på Maldiverna

På sistone har jag fått en del frågor om Animas Vibe- är den verkligen vattentät ? JA!!!!! Tom min diabetessköterska tyckte  inte jag skulle simma med den, ”det kan ju bli en spricka i den”. Men hur ska det bli en springa i något som ALLTID är kopplat till kroppen?? Ni som har pump vet ju om att så länge den är kopplad så tappar man inte den i golvet  utan pumpen hoppar ”bungyjump”. Nedan kommer (förhoppningsvis ) inspirerande bilder till sol, bad och simning/träning!

pump med AnnaPS bikini

pump med AnnaPS bikini

Dexcom Platium 4G badar...

Dexcom Platium 4G badar…

..och jag har satt den på armen (det finns inga kontraidikationer på att den inte skulle fungera där...

..och jag har satt den på armen (det finns inga kontraidikationer på att den inte skulle fungera där…

...och jag tycker den inte sitter i vägen på armen

…och jag tycker den inte sitter i vägen på armen

pump i vattnet

pump i vattnet

Fickan på AnnaPs bikini gör att pumpen går att gömma helt och hållet

Fickan på AnnaPs bikini gör att pumpen går att gömma helt och hållet

IMG_1168 IMG_1533

Lårväska som jag har pumpen i under baddräkten med ben

Lårväska som jag har pumpen i under baddräkten med ben

IMG_1356 IMG_1284 IMG_1185 IMG_1182 IMG_1180

 

 

 

 

2 thoughts on “2 X A, A som i AnnaPSbikini och Animas Vibe- i havet/vattnet på Maldiverna

Kommentera

