Uppladdning inför Border to Border del 1 – det kom ett paket med posten med 3,3 kg……

Idag började jag att gråta- det kom ett paket med posten. Det var ett stort paket, 3,3 kg tungt från Sunne. Jag känner ingen i Sunne. För mig är Sunne förknippat med en varm sommarhelg 1985 då jag var där som tolvåring och med träningsläger för vuxna diabetiker, lägret som jag var på i januari. När jag öppnade paketet finner jag 3,3 kilo SKUMTOMTAR! 🙂  Tänk vilka underbara fantastiska fina människor som finns! Carina i Sunne, som jag aldrig träffat, har läst på min blogg och på Facebook att jag tränar med, på och av skumtomtar! Det låg med en lapp ”De sålde ut skumtomtarna så jag köpte dem som fanns kvar åt dig. Hoppas de kommer väl till använding”

Tack snälla Carina! De hamnar i högen som växer i arbetsrummet på saker som ska med till Finland!  Nu har jag en vän i Sunne !

3,3 kg skumtomtar från Sunne!

3,3 kg skumtomtar från Sunne!

 

2 thoughts on “Uppladdning inför Border to Border del 1 – det kom ett paket med posten med 3,3 kg……

  1. Hej IW!
    Tur att det är skumtomtar du har nojja på! Du kan inte skylla på dem om du får övervikt på planet 🙂
    Kram SW

Kommentera

