KUSTJÄGAREN och konstant BS på 12-20

”Jag vet att du jobba, jag vet att du inte har tid att prata, men jag MÅSTE få berätta en sak” Jenny bubblade när hon ringde mig idag vid 10-tiden. ”Det är lugnt” snörvlade jag,” jag vaknade nyss och jag är hemma idag för jag är så himla snuvig”. ”Vi har fått plats på KUSTJÄGAREN” nästan skrek Jenny.

Kustjägaren går den 28 juni i Karlskrona och innebär att vi i lag ska simma och springa sammanlagt 26km/4,5 km. Jenny är som jag tidigare nämt diabetessjuksköterska i Landskrona så denna tävling kommer lära oss massor. Det ska bli kul att se hur det funkar med pump med, kommer behöva klura lite på var jag ska ha pumpen under våtdräkten med.

Jag har inte tränat sedan jag kom hem från Bruksvallarna, är väldigt förkyld och gör nu allt för att bli frisk till helgen. Jag är ju nästan lika sjuk som en förkyld man 😉  Min kropp reagerar med ett högt bs och jag ligger konstant mellan 10-20 även om jag tar dubbelt så mycket insulin mot var jag brukar. SUCK! Jaja, jag vet ju åtminstone vad det höga värdet beror på.

Jag som fd infanterist ( gjorde lumpen på Svea Livgarde) ser verkligen fram emot att få delta i "kustjägaren"

Jag som fd infanterist ( gjorde lumpen på Svea Livgarde) ser verkligen fram emot att få delta i ”kustjägaren”

2 thoughts on “KUSTJÄGAREN och konstant BS på 12-20

Kommentera

