HON ÄR MIN!

Packning inför skidåkning- till min lycka hittade jag skumtomtar!

Packning inför skidåkning- till min lycka hittade jag skumtomtar!

Den absolut roligaste och bästa feedbacken jag fick av de kommentarer jag fått från inslaget ”3 minuter i Skåne” i  Sydnytt kom från sexåring. Hon har också diabetes typ 1 och vi träffades för några veckor sedan. Hon hade tittat på Sydnytt med sin mamma och i slutet av inslaget pekar på mig och utbrast: HON ÄR MIN! Vilken underbar kommentar! Jag hoppas att jag snart kan träffa henne igen, men först är det SKIDÅKNING som gäller!! Snart är jag på väg till snön! UNDERBART!

Iågr och idag har jag haft vilodag så det finns inte så mycket att säga om träning idag. Jag har varit hos min diabetessköteska och gått igenom mina värden och jag har kommit ner i finfina 51 i Hba1c. Rekommenderat värde för diabetiker typ 1 är 52, så äntligen, men det har tagit mer än 2,5 år att nå hit! 🙂

2 thoughts on “HON ÄR MIN!

Kommentera

