Vem simmar i poolen på Crown Princess i våtdräkt?

 

poolsimning i våtdräkt..och ja jag har ALLTID öronen utanför badmössan!

poolsimning i våtdräkt..och ja jag har ALLTID öronen utanför badmössan!

Om det är långtråkigt att simma i pool för det är ibland hemma så är det rätt mycket mer långtråkigt när poolen bara är 10-12 m lång! 🙂  Å andra sidan var det rikligt härligt att simma utomhus igen, i våtdräkt.  Eftersom jag var med på ett 30 min ledarlett styrkepass i förmiddags och ett stretchpass i morse så nöjde jag mig med 30 min simning. Det var mörkt ute och min Garmin (triathlonklocka) blev helt förvirrad eftersom jag simmade runt i bassängen samtidigt som båten rörde sig.

Vi har varit till sjöss hela dagen och kommer vara det i morgon med, i eftermiddags hade vi utbildning om rederiet Princess Cruises. Vi är 20 personer, flest från Norge och Sverige, men även Tyskland, Finland och México finns med i ”gänget”

Kommentera

