Pip pip PIIIPP!

3 dagen med pump/ 13 okt

PIP ! PIP! Vad är det som piper? sa jag till mina löparkollegor i ösregnet i lördags morse In.gen svarade och jag blev mer irriterad. VEM HAR EN MOBIL SOM PIPER HELA TIDEN? Nä, ingen hade telefon med sig. Plötsligt insåg jag att det var från MIG pipen kom ifrån. Pumpens display ”skrek” fyll nålen” . Jag kände hur jag blev helstirrig. Ingen mobil så jag kunde inte ringa Alvar och ingen Andreas var med på träningen.  ”Lugn Josse, lugn, du har både mat och bsmätare med dig + att det är 25 min hem” Jag joggade på stället, bläddrade i menyerna och kunde fylla nålen igen, sen blev pumpen lugn. Men jag fattar fortfarande inte varför den ville jag skulle fylla nålen……

Kommentera

